dimecres, 4 de febrer del 2009

un altre salvatge, l'Àngel caigut.

Jo, l'Àngel caigut, a la meua enciclopedia he buscat el terme salvatge i m'hen aparegut molts significats, el primer, i amb el cual, crec, que esta aquest blog mes identificat es aquest:
Salvatges: adj. que creix naturalment sense cultivar, o esta per domesticar.

crec que amb aquest significat queda tot clar.

Tambe hi hevien mes significats, com ara:
Salvatges: adj. cruel, incult, en estat primitiu...

Pero d'aixo nosaltres no em tenim res.


Som un grup d'amics que ens reunim a el parc de la "Glorieta" d'Albaida,
i que com actualment, per motius de feina, estudis, o altres, ens veiem cada cop menys i per sentirnos una mica mes a prop em creat aquest blog per possar-hi tot el que em fet, anem fent, o volem fer, i aixi amb aquestes noves tecnologuies, poder avisarnos millor i que la resta de la humanitat vetga el que nosaltres fem i que ens divertim bona cossa, espere que us agrade molt i que disfruteu molt lligint i mirant tot el que us anem possant en aquest blog d'un gran grup d'amics.
l'Àngelcaigut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada