diumenge, 1 de febrer del 2009

Em presente.... (toni)

Bueno....
Veig que per açí ningu diu res....
Aixi que vax a presentarme com a autor que soc d'aquest blog.

Bones!!!
Soc Toni!! (Raiden=Toni)
Soc de atzeneta y vaig naixer el dia 7 de juliol del 1989 (19 anyets actualment).
Actualment estúdie 1er de Gráfica publicitaria a l'escola d'art d'Alcoy.
Com es d'esperar, m'agrada dibuixar y estar cara al PC, per altra banda magrada molt el anime y el manga.
Jugador de raspay d'esde fa ja uns 5 o 6 anys (actualment estic mes parat que els que estan apuntats al INEM)

No se m'ocurrix res mes que contar, pero crec que així esta be n?
Volia prendre aço com a iniciativa ja que veig que asi la gent no escriu masa y aixo que s´ho vam agarrar en ganes cuan va sorgir la idea, pero mira... la gent sá tirat arrere xD.
Estaria be que la resta de autors tambe es presentaren n?

PD: solc fer moltes faltes, aixina que qui crega que li poden fer mal els ulls per les faltes, que n "YIXGA" les meues actualitzacins xD

2 comentaris: